مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود

۷ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سوددانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود مبانینظریوپیشینهتحقیقسرمایهفکریومدیریتسودمبانینظریپیشینهتحقیقسرمایهفکری

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 83 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1) مقدمه........................................................................................................................................................
‏بخش اول
‏2-2) سرمایه فکری ....‏ ‏.....................................................................................................................................
‏2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ..........................................................................................
‏2‏-‏2‏-‏2‏)‏ تعریف سرمایه فکری ...........................................................................................................................
‏2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................
‏2‏-‏2‏-‏4‏)‏ ‏مشترکات نظریات ‏................................................................................................................................
‏2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................
‏2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................
‏2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................
‏2-‏2‏-‏5‏)‏ ‏سنجش سرمایه فکری...............‏............................................................................................................
‏2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................
‏2-2-5-2)‏ اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................
‏2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمایه فکری ........................................................................................
‏2-2-6) مدل‏ ‏ها و روش‏ ‏های اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................
‏2-2-6-1) مدل‏ ‏های سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................
‏2-2-6-2) مدل‏ ‏های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................
‏2-2-7) گزارش‌دهی سرمایه فکری ...................................................................................................................
‏2-2-7-1) مفروضات زیربنایی ‏مدل گزارش‌دهی سرمایه فکری .......................................................................
‏2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمایه فکری .................................................................................................
‏بخش دوم : مدیریت سود...................................................................................................................................
‏2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ..........................................................................................................
‏2-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ...........................................................................................................
‏2-3-2) تاریخچه مدیریت سود........................................................................................................................
‏2-3-3) انواع مدیریت سود ..............................................................................................................................
‏2-3-4) انگیزه‏ های مدیریت در مدیریت سود .................................................................................................
‏2-3-5) مدیریت سود و رابطه‏ ی آن با هزینه ‏–‏ منفعت ...................................................................................
‏2-3-6) جایگاه مدیریت سود ...........................................................................................................................
‏2-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار.....................................................................................................
‏2-3-8) روش‌های مدیریت سود ......................................................................................................................
‏2-3-9) ابزارهای مدیریت سود ..........................................................................................................................
‏2-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود ..................................................................................................
‏2-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ............................................................................................................
‏2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود ........................................................................................
‏بخش سوم: پیشینه تحقیق.................................................................................................................................
‏2-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................
‏2-4-2) تحقیقات داخلی..................................................................................................................................

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.